Visreis Noorwegen, visvakantie IJsland, visreizen Zweden en overtochten

Prijsopgaaf

Vrijblijvende prijsopgaaf

Hoe krijgt u van ons een vrijblijvende prijsopgaaf ?

Stuur een e-mail naar: info@cordestravel.nl  en beantwoord de volgende 7 vragen in die e-mail.

Binnen 24u heeft u altijd antwoord, geen antwoord gehad, dan is uw e-mail niet bij ons aangekomen !

1– Geef aan met hoeveel personen u op vakantie zou willen gaan.
2– Welk land heeft uw voorkeur ?
3– Welke accommodatie of gebied heeft uw voorkeur ?
4– In welke maand zou u op vakantie willen ?
5– Als u wilt komen vissen, heeft u viservaring ?
6– Aangeven welke boot u wilt huren (indien mogelijk en gewenst).
7– Uw naam en eventueel adres en telefoon nr.

Met deze 7 vragen kunnen wij binnen 24 uur u een geheel vrijblijvende prijsopgaaf sturen via de e-mail en weet u meteen waar u aan toe bent en wat uw vakantie eventueel zou gaan kosten.

Het boeken van uw vakantie of overtocht gaat natuurlijk ook via ons. Wij nemen in de prijsopgaaf , indien van toepassing, ook meteen de overtocht voor u mee. Uiteraard boeken we dan ook de overtochten en transfers voor de gasten en heeft u alles in één en kunt u zich geheel richten op uw vakantie en regelen wij verder alles voor u. Wij zijn officieel agent voor Color-Line, Fjordline, SAS, Icelandair, Avis, Hertz en Alamo. Onze verzekeringen lopen via “Europeesche verzekeringen”

Een boeking moet altijd bevestigd worden via de e-mail. Geef bij een boeking uw naam, adres, vaste telefoonnummer en mobiele telefoonnummer op. Als wij uw boekingsformulier ondertekend binnen hebben via de post of de fax, dan krijgt u factuur  via de post en de e-mail thuisgestuurd.

De factuur biedt de mogelijkheid om het totaalbedrag in 2x te voldoen. Het eerste bedrag (aanbetaling) is 25% van de totaalsom en het restbedrag betaalt u dan 8 weken voor vertrek, de uiterste betaaldata staan op de factuur.

Wat zijn uw voordelen:
– Wij zijn er voortijdens en na de vakantie voor u !
– Geen klantnummers en callcenter, bij ons bent u een “GAST”.
– Zelfs tijdens de reis zijn wij 24/7 bereikbaar in geval van nood.
– Tijdens uw vakantie zijn wij 7 dagen per week 24 uur per dag bereikbaar.
– En als u terug bent zijn we er ook nog steeds voor u !

Op deze manier is de service altijd top en is er altijd iemand bereikbaar van het reisbureau waar u de vakantie heeft geboekt. Dus mochten er problemen zijn dan bent u met 1 telefoontje in kontakt met het hoofdkantoor van Cordes Travel.

In IJsland, Denemarken, Zweden, Florida én Noorwegen is er altijd iemand persoonlijk aanwezig, die met Cordes Travel in kontakt staat en samenwerkt, vaak is dit de visgids of de huiseigenaar. Zij zullen er de gehele vakantie persoonlijk zijn voor bv noodgevallen, kapotte auto, doktersbezoek, ziekenhuisopname of een tandarts. Maar uiteraard zullen deze medewerkers u helpen met alle tips en stekken voor de sportvissers en voor het gezin zullen zij alle info geven over de bezienswaardigheden in de buurt vd accommodatie. Al onze medewerkers spreken Engels en/of Duits en in Florida hebben we een Belgische partner.

Heeft u via Cordes Travel geboekt en is er toch nog iets niet naar wens of is er een probleem in welk land u ook bent, moet u altijd als eerste de visgids/huiseigenaar of partner bellen ! Mocht u het met hem/haar niet kunnen oplossen, dan moet u ons binnen 24u bellen vanaf de locatie. Als u ter plaatse bent kunnen we nog iets voor u doen, als u weer thuis bent zal dit niet meer gaan.

U ziet een boeking bij “Cordes Travel” brengt u zekerheid en op en top vertrouwen !

Raffie en Linda Cordes
0031 – (0)493 – 310 103
0031 – (0)6 83 94 82 65
info@cordestravel.nl