Visreis Noorwegen, visvakantie IJsland, visreizen & overtochten

FAQ

F.A.Q. (frequently asked questions)
Veel gestelde vragen overtochten Noorwegen

VraagAntwoord
Zijn jullie, als officieel agent, duurder dan de maatschapij zelf ?Nee, absoluut niet, wij voeren maximaal dezelfde prijzen als de maatschappij zelf, vaak zijn we zelfs goedkoper, zeker op de lange overtochten of voor groepen meer dan 6 personen.
Heeft het voordelen als we de overtocht naar Noorwegen via Cordes Travel boeken ?Jazeker, ten eerste zijn wij 24/7 bereikbaar, hebben wij directe lijnen tot de maatschappij en heeft u bij ons geen creditcard nodig. U krijgt bij ons de factuur gewoon via de post of via de e-mail. Ander voordeel is dat u geen helpdesk aan de telefoon krijgt maar altijd Linda, zij gaat over de overtochten. Ander voordeel is dat wij Duits, Engels en Noors spreken en dat kan soms zeker van pas komen.
Heb ik een creditcard nodig om bij jullie de overtocht te boeken ?Nee, u kunt bij ons via de bank betalen, creditcard is niet nodig.
Wat moet ik doen om een vrijblijvende prijs voor een overtocht te krijgen ?Wij willen dan graag weten voor welke overtocht naar Noorwegen de aanvraag is, aantal personen, afmeting vd auto of evt. ook van de aanhangwagen of caravan, mits de auto of combinatie langer is dan 5m en hoger is dan 2m. Standaard prijzen zijn voor auto's tm 5m lengte en 2m hoogte.
Als ik vandaag een vrijblijvende prijsopgaaf aanvraag bij jullie, is deze dan na 1 week nog geldig ?De Fjordline en de ColorLine voeren dagprijzen, hoe voller de boot, hoe hoger de prijs, dus de prijzen kunnen dagelijks veranderen. 99% vd gevallen is de prijs gelijk aan uw prijsopgaaf, anders nemen we eerst even contact op voor we gaan boeken.
Hebben jullie administratiekosten ?Op de "losse" overtochten voeren wij géén administratiekosten.
Kan ik aan boord met euro's betalen ?Ja dat kan.
Is er iets te doen aan boord ?Jazeker, er is livemuziek, restaurants, entertainment en er is een disco.
Kan ik pinnen aan boord ?Ja u kunt euros en kronen pinnen.
Kan ik geld wisselen aan boord ?Ja dat kan.
Is er korting voor grote groepen ?Ja, wij geven een korting voor grote groepen.
Moet ik vooraf het buffet op de Colorline reserveren ?Ja, dat is wel ons advies, anders heeft u pas plaats om 22:00.