Visreis Noorwegen, visvakantie IJsland, visreizen & overtochten

Boekingen

Boekingen

U heeft een leuke accommodatie gevonden en u heeft een prijsopgaaf gekregen, nu wilt u gaan boeken….

Boeken gaat natuurlijk ook via ons, tevens boeken wij dan, indien nodig, meteen de overtocht of huurauto voor u, dit is wel zo makkelijk en heeft u alles in één en kunt u zich geheel richten op uw vakantie en regelen wij verder alles voor u. Mocht u ergens niet aan denken, geen zorgen, wij denken met u mee en mocht ons iets opvallen, melden wij ons.

U wilt een boeking doen ?

  • Stuur ons een e-mail en met uw naam, adres, woonplaats, thuis én mobiel-tel.nr.
  • Geef aan welke accommodatie u wilt huren en voor welke periode.
  • Boekingen kunnen alleen per e-mail geboekt worden.

Hier nog wat extra informatie over het verloop van een boeking: “Verloop vd boeking”

Als de periode en de accommodatie nog vrij is, boeken we dit als voor-boeking voor u, uiteraard krijgt u via de e-mail bericht van ons.

Daarna sturen wij u een boekingsformulier via de e-mail toe, waar u uw boeking bevestigt. Belangrijk is dat u op dit formulier de voor- en achternamen, adressen, geboortedata en tel.nrs van alle deelnemers duidelijk invult. Daarna ondertekend u dit formulier, scant het in en stuurt het via de e-mail, of print het uit en stuurt het via de post naar ons toe. Alleen met die gegevens en alle namen vd medereizigers kunnen we het huisje  en evt. een overtocht/vliegticket voor u boeken. Wacht hier dus niet te lang mee, want zonder deze gegevens kunnen wij nog géén boeking doen.

E-mail: [email protected]
Mobiel: 0031 – (0)6 83 94 82 65
Kantoor: 0031 – (0)113 – 85 47 03

Als de accommodatie en/of overtocht geboekt en bevestigt is door huiseigenaar/rederij, maken wij de factuur op en deze sturen we dan binnen een paar dagen per post naar u toe. De aanbetaling is 25% van de totaalsom, is er een economypakket geboekt voor de overtocht, dan dient het bedrag van de overtocht in zijn geheel per direct voldaan te worden plus 25% van het resterende bedrag. Het restbedrag betaalt u 8 tot 10 weken voor vertrek, de uiterste betaaldata staan op de factuur vermeld. Als u de factuur van ons heeft ontvangen zijn de overtocht en de accommodatie definitief geboekt en is het wachten en voorbereiden op uw vakantie. 4-5 weken voor uw vertrek ontvangt u uw tickets voor de overtocht en de vouchers voor de accommodatie en eventueel de boot.

Voordelen:
Wij zijn er voor, tijdens en na de vakantie voor u !!
Geen klantnummers en call-center, bij ons bent u een “gast”.
Zelfs tijdens de reis zijn wij 24/7 bereikbaar in geval van nood.
Tijdens uw vakantie zijn wij 7 dagen per week 24u per dag bereikbaar.
En als u terug bent zijn we er ook nog steeds voor u !!
Lees ook “waarom” Cordes Travel >>>

Op deze manier is de service altijd top en is er altijd iemand bereikbaar van het reisbureau waar u de vakantie heeft geboekt. Dus mochten er problemen zijn bent u met 1 telefoontje meteen terug bij het kantoor van Cordes Travel.

Ter plaatse is er altijd iemand persoonlijk aanwezig, die voor/samen met Cordes Travel werkt, vaak is dit de visgids of de huiseigenaar. Zij zullen er de gehele vakantie persoonlijk zijn voor bv noodgevallen, kapotte auto, doktersbezoek, ziekenhuisopname of een tandarts. Maar uiteraard zullen deze medewerkers u ook helpen met alle tips en stekken voor de sportvissers én voor het gezin zullen zij alle info geven over de bezienswaardigheden in de buurt vd accommodatie. Al onze medewerkers spreken Engels en/of Duits, zijn er taalproblemen dan bel u met ons.

Heeft u via Cordes Travel geboekt en is er toch nog iets niet naar wens of is er een probleem/klacht is, dan moet u zich als eerste melden bij de huiseigenaar, daarna moet u altijd ons als 2e bellen ! Als u ter plaatse bent kunnen we nog iets voor u doen, als u weer thuis bent zal dit moeilijk gaan.

U ziet een boeking bij “Cordes Travel” brengt u zekerheid en op en top vertrouwen !

Mocht u twijfelen of wel een “serieus” reisbureau zijn, kijk dan eens bij onze referenties >>klik<< , lees ook eens door de meer dan honderd reisverslagen van onze gasten >>klik<< en kijk eens naar de fotos vd beurzen, waar we altijd aanwezig zijn en hoe onze stand er uitziet >>klik<< . U zult snel zien, dat wij een serieus en professioneel reisbureau zijn.

Garantieregeling:
Om te voldoen aan de wettelijk verplichte garantiestelling maakt Cordes Travel gebruik van de garantieregeling VZR Garant (www.vzr-garant.nl). U kunt dit controleren via de deelnemerspagina van de website van VZR Garant. Binnen de grenzen van de Garantieregeling (te vinden op de website van VZR Garant) is de garantie van VZR Garant van toepassing. In de Garantieregeling leest u op welk (reis)aanbod de garantie van VZR Garant exact van toepassing is en wat deze garantie inhoudt. Wanneer diensten door financieel onvermogen van Cordes Travel niet worden verleend, kunt u contact opnemen met VZR Garant, gevestigd aan de Torenallee 20, 5617 BC te Eindhoven, Nederland, via [email protected] of +31 (0)85 13 07 630. 

Nood-nummer 24u per dag = 0031 – (0)6 83 94 82 65

Raffie en Linda Cordes
[email protected]

Contactgegevens >>>

Algemene voorwaarden van Cordes Travel: Zie hier >>>
VRZ Garantie (reisgarantie) www.vzr-garant.nl
Algemene voorwaarden van de ColorLine: www.colorline.com
Algemene voorwaarden van de Fjordline: www.fjordline.com
Algemene voorwaarden van Sixt www.sixt.nl
Algemene voorwaarden van SAS www.flysas.com
Algemene voorwaarden van Icelandair: www.icelandair.nl

Zijn deze algemene voorwaarden niet duidelijk of kunt u ze niet vinden, mail ons gerust even.